پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

خدمات كامپيوتري

معرفي سايت هاي معروف

خدمات كامپيوتري

۲۰ بازديد

خدمات كامپيوتري

امروزه با پيشرفته شدن دنياي تكنولوژي  خدمات كامپيوتر از اهميت بالايي برخوردار گرديده و براي همه روشن شده است چون اغلب كارهاي اداري با كامپيوتر و لب تاپ انجام مي شود و در صورت نبودن اين تكنولوژي انجام اين امور غير ممكن مي شود. به طور مثال نرم افزارهايي مثل نرم افزار حسابداري، نرم افزار آفيس و نرم افزارهاي اتوماسيون در امور روزمره ادارات شركت ها و مراكز مختلف سبب تسهيل در كارها شده است همچنين خدمات كامپيوتري كارها را ساده تر كرده و منجر به اين شده فشار كار روزانه كاركنان كمتر شود به طوري كه پرسنل در شركت مي توانند دركوتاه ترين زمان بهترين بازدهي را به عمل بياورند.

مزاياي خدمات شبكه:

– اشتراك فايل: خدمات شبكه  امكان دسترسي يافتن به فايل ها و جلوگيري از ايجاد دو فايل به صورت يكسان را براي اشخاص ايجاد مي كند. – اشتراك چاپگر: در صورتي كه از كامپيوتر استفاده مي نماييد امكان دارد پرينتر را هم لازم داشته باشيد، توسط شبكه چندين كامپيوتر مي توانند از يك پرينتر استفاده كنند.

– شبكه هاي بازي: توسط شبكه هاي كامپيوتري در منزل و يا جاهاي ديگر، مي توانيد از بازي هاي شبكه اي لذت ببريد.

– ارتباط و مشاركت : استفاده از خدمات شبكه براي كارمندان اين شرايط را مهيا مي كند تا فايل هاي خود را به اشتراك بگذارند و كارهاي همديگر را ببينند، و از نقطه نظرهاي يكديگر بهره مند شوند.

– دسترسي از راه دور: استفاده كردن از خدمات شبكه باعث ايجاد حفظ بهره وري، پويايي و تحرك بيشتري را در كاربر ايجاد مي كند. كاربر مي تواند بدون حضور در محل كار به فايل، داده و پيام ها در هر كجا كه هست دسترسي پيدا نمايد كه به اصطلاح گفته مي شود دوركاري. اين دسترسي مي تواند به دستگاه هاي ديجيتال شخصي و دستگاه هاي تلفن همراه باشد.

– حفاظت از اطلاعات: خدمات شبكه به شما كاربران اين كمك را مي كند تا بتوانيد اطلاعات شخصي و شركتي خودتان را روي يك سرور بيرون از محل سكونت و يا كار خود روي نوارهاي پشتيبان گيري، لوح فشرده و يا ديگر وسايل ذخيره سازي كنيد.

پشتيباني شبكه

پشتيباني شبكه ، از مهم ترين فعاليت مجموعه كامرينو در زمينه شبكه است و بعنوان يكي از اساسي ترين نيازهاي شركت ها، موسسات، كارخانجات، هتل ها، آموزشگاه ها بوده و به خاطر رشد روزافزون فناوري اطلاعات در تمام حيطه هاي كسب و كار باعث شده تا تمام محيط هاي تجاري، اداري، آموزشي، صنعتي احتياج زيادي به پشتيباني شبكه ، راه اندازي و نصب تجهيزات سيسكو شبكه و سرويس هاي مربوط به آن داشته باشند.

دوربين مدارسته

دوربين مداربسته براي اولين بار در سال ۱۹۴۲ در شهر آلمان توسط شركت زيمنس به جهت رويت پرتاب موشك هاي v2 نصب گرديد. كلمه دوربين مداربسته برگرفته شده از كلمه closet circuit television است كه به اختصار به آن CCTV گفته مي شود از نظر معناي لغوي دوربين مداربسته يك جعبه جادويي هست، دوربين مدار بسته به تمام دوربين هايي گفته مي شود كه در جاي خود ثابت بوده و تصوير را به يك يا چند محل ديگر مي فرستد بطوريكه بيشتر اين دوربين ها در حفاظت، نظارت و تحت نظر سيستم هاي مانيتورينگ امنيت هستند.

شارژ كاتريج

از آن جايي كه مي دانيد چاپگر ها در دو نوع جوهر افشان و ليزري ساخته مي شوند ، هر كدام از آن ها مشخصات مخصوص خود را داشته و براي كار به خصوصي استفاده مي شوند . تفاوت مذكور در فرايند چاپ بطور مستقيم بر روي كيفيت پاياني چاپ و سرعت چاپ ارتباط داده مي شود . پس نخستين موردي كه بايد در هنگام تهيه كردن هر پرينتر به آن توجه شود تكنولوژي آن پرينتر در چاپ است . در صورت مراجعه به بازار ، متوجه شده ايد كه چاپگرها در انواع مختلفي توليد شده اند و هركدام از آن ها قيمت متفاوتي دارند . اگر در صورتي كه قبل از خريدتان ، نياز خود را ندانيد و انتخاب درستي نداشته باشيد اين امكان وجود دارد كه در اثر تبليغات زياد ، هزينه هاي گزافي را متحمل شويد .

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.